Ahad, Februari 16

Malam Anugerah Melancung Ke Bandung



Majlis 'Malam Anugerah Melancung ke Bandung' anjuran Valcambi Malaysia Sdn Bhd; walaupun diadakan secara sederhana, tetapi telah berjalan dengan lancar dan meriah. 
 
Majlis di Hotel Sunway, Seberang Jaya, malam tadi diadakan sebagai pengiktirafan bagi meraikan pemimpin-pemimpin dan rakaniaga-rakaniaga produk ValcambiWorld yang berjaya mencapai sasaran tertentu dalam perniagaan produk berasaskan kesihatan dan kecantikan.  Selain dihadiri oleh pengurusan syarikat, penerima-penerima anugerah dan keluarga, majlis ini turut dihadiri oleh rakaniaga-rakaniaga dari seluruh Malaysia, kenalan dan prospek.

Penulis dan Cik Mashitah Ahmad Zahirul Arifin, yang bertindak sebagai pengacara, telah meminta hadirin sama-sama membaca surah Al-Fatihah bagi memulakan majlis ini.


Acara seterusnya ialah ucapan alu-aluan daripada Pengarah Urusan dan taklimat ringkas tentang perniagaan ini oleh Pengarah Pemasaran. Ternyata, mereka yang hadir teruja bukan saja dengan produk bertaraf antarabangsa dan pelan pemasaran yang mudah dicapai, tetapi juga dengan konsep baru yang di ketengahkan iaitu, 'Bebas Hutang 2014'.  Banyak pertanyaan dan maklumbalas menarik yang diterima selepas majlis berakhir.
 
Pada majlis yang pertama kali diadakan ini, seramai 7 orang rakaniaga yang mencapai sasaran, telah diraikan dengan memberi peluang kepada mereka untuk berucap dan berkongsi pengalaman tentang kejayaan mereka.
 
Berikut adalah testimoni daripada 3 orang rakaniaga Diamond Leaders yang berjaya mendapat anugerah 'Melancung Ke Bandung':

 


Sementara itu, 4 orang pemimpin Crown Diamond telah turut berjaya mencapai anugerah 'Melancung Ke Bandung' dan 'Pencapaian Tabung Kereta'.  Berikut adalah testimoni daripada mereka:






Perkongsian daripada penerima-penerima anugerah ini telah memberi semangat dan keyakinan kepada yang hadir, yang ingin turut serta secara aktif dalam program yang dianjurkan oleh ValcambiWorld ini.

 
 
 
 

 
 
Sambutan dan keceriaan disepanjang majlis malam tadi, ternyata memberi petunjuk bahawa kekuatan syarikat dan sokongan para pengedar jenama ValcambiWorld ini, boleh pergi lebih jauh lagi, sesuai dengan pengumuman syarikat yang melancarkan "Percutian Ke Korea" pula.


Jangan lepaskan peluang ini dan jom kita bersama ValcambiWorld.
 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan